Werk :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu Werk :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu

Werk :)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

01 November 2006 | Australië, Sydney

Hi allemaal...

dat was me het weekje wel zeg. Ik heb gezocht en gezocht naar een baan 5 dagen lang en dan vandaag eindelijk wat gevonden. Ik mag het een weekje proberen in een cafe 5 minuten lopen van mijn appartement. Ik werk als een keukenhulp, maar de baas zei dat hij me ook wel als serveerder wilde proberen. Eerst moet ik werken tot vrijdag en dan zien we of ik mag blijven. Ik doe mijn uiterste best om hier niet ontslagen te worden...
Nu blijf ik zoeken voor een baantje in het weekend en voor 's avonds.

-xxx- Bart




Hey all my friends,

this week was a very busy week for me. I searched and searched for a job, but nothing found... Untill today. I went to a shopping mall, desperately after all these trials, phonecalls and interviews. But the owner give me a chance and I can work there till friday. Then we will see if I work hard enough and if I can stay.
Now I keep looking for other jobs for the night and the weekends.

-XXX- Bart

  • 01 November 2006 - 09:58

    Aafje:

    Hey Bart ik ben blij voor je dat je een baantje hebt gevonden ik hoop voor jou dat het allemaal lukt. Ik denk aan jou xxxxxxxx Aafje

  • 01 November 2006 - 10:40

    Am:

    Baby..Happy for you that you find a job finally :) Joop Joop.. So this time i "pray" for you..and it's work then ;-) hehe..

    Miss you so so much baby..Wish you were here with me now..

    Love you so much!

    xxxx

  • 01 November 2006 - 12:56

    Iris Milay=tz:

    goed zo bart nu nog niej ontslagen worden :p

  • 01 November 2006 - 14:24

    Simone:

    nouw bart gefeliciteerd hoor nu volhouden en hoen dat je neit ontslagen word;)
    kussjes

  • 01 November 2006 - 19:32

    Janna:

    heb mijn examen gedaan vandaag, nou ik weet t niet hoor, was moeilijk, oke we hopen er het beste van, met jou gaat het goed, nog even een extra baantje zoeken kus van Janna

  • 01 November 2006 - 21:07

    Je Nichie Haha:

    heeey bart:D gaat alles een beetje goed:D? ben blij dat je nu een baantje heb gevonde. hoop snel weer wat van je te horen. mis je wel hoor kus van je nicht roos

  • 01 November 2006 - 21:40

    Yvonne Jonkman:

    Bart,

    Je krijgt wel een aardig beeld van de plaatselijke horeca! Concentreer je je alleen op hotels en café's en restaurants of ga je het breder aanpakken?
    Is er wat te doen in plukwerkzaamheden op het platteland of wil je vooral in de stad bljven? Tref je ook nog andere Europeanen die een baantje zoeken en met wie je kan optrekken? Dat zou wel gezellig voor je zijn.

    Hier is de eerste herfststorm geweest: bij Wessels heeft een enorme boom het huis net niet geraakt, mazzel voor hun. Nu is het windstil geworden. We hebben nu hier weer wintertijd en ook is het behoorlijk
    afgekoeld. Het winterwolletje gaat er weer op, lekker warm.

    Nou Bart, hou je haaks en ik vind het heel leuk om je berichten te lezen.

    Groet, Yvonne








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

SINGAPORE (1 Oct '06 - 8 Oct '06) AUSTRALIA (8 Oct '06 - 4 Jan '07) NEW ZEALAND (5 Jan - 17 March '07) THAILAND (18 March - 19 May '07) NETHERLANDS (20 May 20 Sept '07) BANGKOK, THAILAND (21 Sept - 30 Sept '07) SYDNEY, AUSTRALIA Business, Insearch/UTS (Oct '07 - Oct '08) Travelling, work (Oct '08 - March '09) Business, UTS (March '09 - March '11)

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 57092

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: