Gold Coast - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu Gold Coast - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu

Gold Coast

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Augustus 2008 | Australië, Gold Coast

Hey!

zo zo dat was lang geleden zeg, hoog tijd om jullie weer eens wat nieuws te vertellen. Ik zit nog steeds in Australie aan de andere kant van de wereld. Het is hier hartje winter, best wisselvallig, dan regent het dan is het droog en vandaag is het lekker warm.

Afgelopen maand ben ik naar de Gold Coast geweest. Het is een soort paradijs aan het strand met veel hotels, pretparken en leuke winkelstraten. Hier zijn foto's zodat jullie kunnen zien wat ik zowel gedaan heb :)

Groetjes

Hey everyone! Last month I went to the Gold Coast, here are some pictures to give you an impression how it was :)

XX

Bart

SINGAPORE (1 Oct '06 - 8 Oct '06) AUSTRALIA (8 Oct '06 - 4 Jan '07) NEW ZEALAND (5 Jan - 17 March '07) THAILAND (18 March - 19 May '07) NETHERLANDS (20 May 20 Sept '07) BANGKOK, THAILAND (21 Sept - 30 Sept '07) SYDNEY, AUSTRALIA Business, Insearch/UTS (Oct '07 - Oct '08) Travelling, work (Oct '08 - March '09) Business, UTS (March '09 - March '11)

Actief sinds 15 Sept. 2006