Back 2 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu Back 2 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu

Back 2 Sydney

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Hey hey,

hier weer wat nieuws :). Het gaat nog steeds erg goed met me. Ik heb het hier erg naar m'n zin en voel me hier thuis.

Ik heb er een nieuw baantje bij, ik werk nu ook op dinsdag ochtend bij Aussiebum, een ondergoed bedrijf. www.aussiebum.com. Ik moet er order verwerken, pakken, verzenden en de Nederlandse emails beantwoorden. Best een leuk baantje en niet veel stress. Ook nog steeds in het restaurant. Het begint hier drukker te worden, veel functies en bruiloften etc. Ook ben ik bezig een import en export bedrijf op te zetten. Het is best lastig omdat er veel concurrentie is, maar als het eenmaal loopt... Duimen maar.

School is bijna over! Half September zit het eerste jaar er dan op :). Daarom is het nu erg druk aan het einde. Deze week moet ik al mijn 'assignments' afhebben en inleveren. Dan twee weken later is er examenweek. 4 examens in een rij van elk drie uur. Hopelijk maak ik ze goed. Gemiddeld sta ik een 8.2 voor alle vakken dus ik kan wel wat hebben.

Van half September tot begin februari heb ik dus vakantie. Waarschijnlijk kom ik terug naar Nederland voor een paar dagen maar ik weet het nog niet zeker of ik kom en wanneer. Zodra ik het weet laat ik het jullie weten.

En Kylie komt naar Australie in December! Waarschijnlijk ga ik dan wel naar 1 of 2 concerten toe :).

Meer nieuwtjes volgen binnekort. Best moeilijk om weer Nederlands te schrijven trouwens...

Groetjes Bart


  • 24 December 2008 - 18:42

    Yvonne Jonkman:

    Bart,

    alle goeds gewenst voor 2009! Morgen is het kerst, 25 december.
    Na alle fotomakerij op de verjaardag van je vader en de zondag, heb ik je niet meer gesproken.
    Ik heb de vele foto's met plezier gemaakt, wetende dat het een belangrijk document is. Je kan er natuurlijk foto's van laten maken.

    Nogmaals, prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

    met groet,

    Yvonne Jonkman

  • 28 December 2008 - 17:33

    YVONNE JONKMAN:

    Bart,

    ik heb geen idee of je nog wel eens op deze site kijkt, maar ik schrijf je dan toch maar een paar regels uit koud Oosthuizen. Het vriest lekker!!
    Hier is het inmiddels echt eind december geworden. Kerstvakantie en dus alles doen wat je invalt. Het was een verdrietig jaar 2008, je weet dat mijn vader na 8 maanden ziek zijn, is overleden in april. Het was onafwendbaar.
    Wij hebben nog steeds de schapen en dat gaat heel goed. De lammetjes komen weer in maart/april. Het leven gaat door.
    Het is hier nu zondag 28e en ik ga zuurkool eten, echte winterkost, lekker warm, en daarna een filmpje, dus even relaxen.

    dag, groeten uit het dorp hier!

    yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

SINGAPORE (1 Oct '06 - 8 Oct '06) AUSTRALIA (8 Oct '06 - 4 Jan '07) NEW ZEALAND (5 Jan - 17 March '07) THAILAND (18 March - 19 May '07) NETHERLANDS (20 May 20 Sept '07) BANGKOK, THAILAND (21 Sept - 30 Sept '07) SYDNEY, AUSTRALIA Business, Insearch/UTS (Oct '07 - Oct '08) Travelling, work (Oct '08 - March '09) Business, UTS (March '09 - March '11)

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 1344
Totaal aantal bezoekers 57091

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: