Holidays :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu Holidays :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu

Holidays :)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

01 Juni 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

dat was weer lang geleden sinds het laatste bericht. Er is zoveel gebeurt de afgelopen tijd, ik moest toch maar even iets schrijven.

M'n verjaardag was afgelopen maand, de examens zijn over en ik heb nu vakantie tot 16 juni, afgelopen 2 weken waren er 4 bruiloften op het werk, ik ga naar de Gold Coast van 8 tot 12 juni, met klasgenoten hebben we een 'Chinese' karaoke avond gehouden en ik heb weer nieuwe huisgenoten.

Meer nieuws en foto's komen gauw als ik weer terug ben van de Gold Coast. Stay tuned ;)





Hey,

that was a long time since the last update. From now on I will post some new messages sometime.

It was my birthday last night, we had a big party, my exams are all finished so I have holidays now untill June 12, Past 2 weeks there were 4 wedding at my restaurant, I will go to the Gold Coast from 8 till 12 june, with classmates we had a 'Chinese Karaoke night' and I got some new housemates.

More news and pictures coming after the Gold Coast trip :)

Ciao

  • 01 Juni 2008 - 06:37

    Rob:

    Hey Bart,

    Hoop dat je examens goed verlopen zijn.
    Geniet lekker van je vakantie.

    groetjes Rob

  • 01 Juni 2008 - 12:59

    Janna:

    goede vakantie, bartje

    veel plezier

  • 01 Juni 2008 - 19:44

    Iris:

    heey bart,,

    prettige vakantie he

    xx iris

  • 07 Augustus 2008 - 10:32

    Yvonne Jonkman:

    Bart,

    hier weer even een berichtje uit nat Oosthuizen. Er was zojuist, do. 8 aug., een enorme wolkbreuk. Niet normaal! Het is hier 13.00 uur geweest, ik zit aan een tosti, echt zo'n hapje voor de vakantie. Doe ik eigenlijk nooit, maar zo af en toe is het wel lekker. Ik begrijp dat je je draai aardig hebt gevonden. Hoe lang blijf je nog daar? Reis je ook wel wat rond in Australië? Als je klaar bent met de studie, wat kan je er dan mee doen?
    Hier gaan de basisscholen maandag weer open en ik moet een week later weer aan de bak. Het middelbaar onderwijs heeft 7 weken vrij in de zomer. Errúg lekker dus. Je weet misschien wel dat mijn vader is overleden op 14 april. Inmiddels is de grote moestuin een grasveld geworden en dat betekent veel...maaien, het lijkt Wimbledon wel. Verder hebben we erg veel energie gestoken in het opknapwerk van huis en erf, want door het ziekzijn is daar niet veel van gekomen. Ik heb nu alleen maar vaste planten gezet, waardoor het onderhoud van de tuin kleiner is geworden. Een beetje schoffelen is nu genoeg en het staat verzorgd.
    Bart, ik ga een bakkie koffie maken. Het ga je goed!

    Yvonne


  • 29 Augustus 2008 - 14:49

    Niels:

    Hey Bart, leuk om wat van jouw belevenissen te kunnen meekrijgen via de site. Hoe loopt het met de start van jouw Import/Export?

    Floor en ik hebben intussen een ander huis in Oostzaan vlak bij Amsterdam. Als je nog naar Holland komt dit jaar, moet je beslist komen eten hoor!

    Succes daar Down Under!

    Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

SINGAPORE (1 Oct '06 - 8 Oct '06) AUSTRALIA (8 Oct '06 - 4 Jan '07) NEW ZEALAND (5 Jan - 17 March '07) THAILAND (18 March - 19 May '07) NETHERLANDS (20 May 20 Sept '07) BANGKOK, THAILAND (21 Sept - 30 Sept '07) SYDNEY, AUSTRALIA Business, Insearch/UTS (Oct '07 - Oct '08) Travelling, work (Oct '08 - March '09) Business, UTS (March '09 - March '11)

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 57090

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: