Goede donderdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu Goede donderdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Milatz - WaarBenJij.nu

Goede donderdag

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

26 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hey hey
vandaag gaat alles weer een beetje beter. Ik ben in deze nieuwe kamer ingetrokken en het bevalt erg goed. Het is nog goedkoper ook en mijn huisgenoten zijn ook aardig. Het is een Japans stel. Erg leuk om mee te praten en het klikt ook, dus ik denk niet dat ik hier wordt weggestuurd.

Ik heb ook veel gebeld vandaag voor een baan. Zo heb ik morgenochtend om 8 uur een proefperiode van een paar uur weer in een cafe om te kijken of ik geschikt ben. Ook heb ik een type test gedaan voor de baan als Database Entry Operator. Ik hoop dat het goed ging en ze me belt om er te komen werken.

Ik moest ook naar het cafe waar ik ben ontslagen gaan om het geld op te halen. Gelukkig kreeg ik gewoon al mijn geld, 240 dollar bij elkaar voor een paar uurtjes dus dat valt mee. Ik heb het gelijk op mijn Australische bankrekening gezet :).

Nu ga ik lekker zwemmen en ontspannen en wat eten later deze avond met m'n huisgenoten. Als er weer wat te vertellen is laat ik dat uiteraard weten.

Ik heb ook een nieuw adres hier, het oude adres gebruik ik niet meer. Als je er iets heen hebt gestuurd laat het me weten, dan kan ik hem bellen en vragen het hier heen te sturen.

Nieuw Adres:
Bart Milatz
53/289 Sussex Street
Sydney NSW 2000
Australie

Groetjes Bart XXX





Hey hey
today everything is going better. I found a new room en it's very good. They have a swimming pool and a gym in this building so I swim every night and do everyday some work outs in the gym. My housemates are Japanese, they are a couple. They are very nice and its good to talk with them.

I also called for jobs today. Tomorrow morning I have a trial from some hours as a waiter in a cafe again, I hope they will take me. I also did a typing test to work as a database entry operator. Hopefully I type fast enough and they will let me work there.

I went to the cafe where I get fired too, to get my money. About 240 dollar for some hours so thats not so bad. I put it on my Australian bank account.
If there is more news I will update it again of course :). Now I'm going to swim in the swimming pool and find some food in the city after that.

I have a new adress here in Sydney where you can send postcards too:

New Adress:
Bart Milatz
53/289 Sussex Street
Sydney NSW 2000
Australie

XXXXX Bart

  • 26 Oktober 2006 - 08:18

    Am:

    Joop Joop Baby.. Glad to hear you have better day now :) and I wish you will get a new job soon.. Will pray for you then.. and I will write you a postcard soon..

    Take care for now babe.. With Love from me..

  • 26 Oktober 2006 - 08:38

    Yvonne Jonkman:

    Hoi Bart,

    het is hier donderdag 26 oktober en het is zoelig warm buiten. Eigenlijk prachtig herfstweer. Jij hopt van baan naar baan en ik vind het erg spannend wat je allemaal doormaakt.
    Wij hebben hier gewoon herfstvakantie en dat betekent vooral werk inhalen, veel opruimen en sorteren en klusjes doen waaraan je normaal niet zo goed toekomt. Er ligt nog een hele lijst te wachten, maar ik heb ook vakantie en dat betekent straks even lekker de stad in. Kijk, steden ter grootte van Sydney zijn hier niet in de buurt, dus het wordt Haarlem of zo. Ik check elke dag even jouw site en je moet schrijver worden! Hartstikke leuk.
    Nou Bart, het is genoeg voor vandaag, eerst even een bakkie koffie, de kranten op de keukentafel, het zicht op de koeien van Jan Vrolijk en de schitterende luchten.
    Ik was vanmorgen vroeg al in de Oosterkoog om de opkomende zon te fotograferen, maar het werd niks. Jammer, maar het voordeel is dat de dag zo lekker lang is.

    groeten uit Oosthuizen
    Yvonne

  • 26 Oktober 2006 - 10:58

    Iris Milatz:

    bart kan je wat foto's maken ? voor mij :d dan kan ik dat weer lekker gebruiken :) hier gaat het allemaal top en zorg dat je een leuke baan hebt he ;) doei groetjes iris

  • 26 Oktober 2006 - 11:29

    Judith Wijnker:

    leuk hoor bart om jou verhalen te lezen! Toen je het altijd zei dat je een wereld reis zou gaan maken, dacht ik altijd eerst zien dan geloven.. maar t is toch echt zo! geniet ervan, maak er wat moois van en heel veel succes met het zoeken van een nieuwe baan!

    Kus Judith

  • 26 Oktober 2006 - 20:01

    Janna:

    zie je nou wel, heeft toch een beetje geholpen ons gesprekje, daaaaag!!!

  • 27 Oktober 2006 - 08:10

    Simone:

    gelukkig dat alles weer een beetje goed komt hé
    kus

  • 28 Oktober 2006 - 09:25

    Marja:

    Hoi,
    Hoe is het weer in Sydney?
    En de mensen, zijn ze een beetje aardig of afstandelijk, geen idee!!!!
    Hoop dat je een nieuwe baan hebt en leuke mensen ontmoet. Groet Marja.

  • 30 Oktober 2006 - 01:52

    Tammy:

    Hey bart,
    it seems like u're doing very well overthere. That's good.. ; )
    Anyway, I went to a big garden here called "Arboretum" to take pictures will all beautiful trees and leaves in fall. It was soooo gorgeous there. I'll try to resize some pics and send to u ok?
    talk to u later..
    Take care
    Tam ; )

  • 24 November 2008 - 03:26

    Lone Cat:

    Meowwwwwwwwwww~

    Where have you been in Impact Arena yesterday?
    Didn't you see me carrying a sign telling that I'm here?!
    I'm searching through the Arena but i didn't found you :(
    But i signed in the same page as you. in Singha booth.

    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

SINGAPORE (1 Oct '06 - 8 Oct '06) AUSTRALIA (8 Oct '06 - 4 Jan '07) NEW ZEALAND (5 Jan - 17 March '07) THAILAND (18 March - 19 May '07) NETHERLANDS (20 May 20 Sept '07) BANGKOK, THAILAND (21 Sept - 30 Sept '07) SYDNEY, AUSTRALIA Business, Insearch/UTS (Oct '07 - Oct '08) Travelling, work (Oct '08 - March '09) Business, UTS (March '09 - March '11)

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 57081

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: